roxyreist.reismee.nl

Foto’s van vandaag! (16-9)

Hoihoi! Dit zijn een paar foto’s van wat ik vandaag aan het doen ben. Ik raap appeltjes en sorteer deze: goed (voor appelsap en een apfelkuche die ik vanavond mag maken…), middelmatig voor de schapen om te eten, en slecht/vies/bah. P.S. Mensen die mij heel goed kennen weten dat de haren mij rechtop gaan staan wanneer ik smerige beschimmelde etenswaren zie… brrrrr! Iets nog leukers dat ik vandaag heb gedaan is een tweede megasuperlief vriendinnetje gemaakt! Zij heet Mauw want ze zegt vaak Mauw. (??) Ze vindt het fijn om opgepakt te worden en ze snort en kneedt met haar pootjes in mijn arm wanneer ik haar vasthoud. Ons knuffelmomentje was het allerfijnste momentje van mijn ochtend! ❤️

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active