roxyreist.reismee.nl

Botanical Beauty

Goede avond iedereen!

Vandaag een korte blog, maar ik wil toch graag even vertellen over de mooie dag die ik beleefd heb. Ik ben vandaag naar de botanische tuin van Villa Monastero geweest. En ik heb oprecht denk ik nog nooit zo’n mooie plek bezocht als deze. Er bestaan geen woorden om te omschrijven hoe prachtig het eigenlijk was, dus hopelijk is mijn verbinding nu wel goed genoeg om jullie zometeen een aantal foto’s (die nogsteeds lang geen justice doen aan het wonder ervan) te laten zien! Ik heb een paar uurtjes in de tuin rondgewandeld, luisterend naar muziek door mijn koptelefoon, af en toe maar half alert dat ik écht daar was… Het was écht heel heel erg mooi, bijna onvoorstelbaar.

Villa Monastero ligt in Varenna, het derde dorpje dat ik graag wilde bezoeken. Varenna heeft een aantal prachtige uitkijkpuntjes over het meer en vanuit daar zijn dan ook de meeste bergen te zien! Het dorpje heeft een hele mooie promenade, een leuk restaurantje waar ik fruitige pannenkoekjes gegeten heb, en bovendien een hele mooie naam.

Nog iets dat ik echt heel erg leuk vind aan mijn reis in het algemeen, is het feit dat ik met heel veel mensen van allerlei leeftijden en afkomsten praat. Ik heb vandaagoprecht geweldige gesprekken gevoerd. Het is nu ik alleen op reis ben zo gemakkelijk om een ander aan te spreken, om gewoon even een kort praatje te maken. En bovendien geniet ik ervan om dat nu in het Engels te doen, aangezien dat de taal is waarin ik altijd lees en vaak ook denk.

Anyways, morgen ergens gedurende de dag vertrek ik naar Milaan!!In de ochtend wil ik nog even wandelen in mijn verblijfsplaats Como, maar ik ga nu eerst maar eens even een warme douche nemen en me voorbereiden om te gaan slapen.

Tot gauw weer en een fijne avond!

Liefs, Roxy

Reacties

Reacties

Jac Hovens

Hoi hoi. Ik lees met heel veel plezier jou verhalen. Toppy reis die je maakt.
Milaan is een bijzondere staat ik heb daar nog zeer mooie herinneringen aan.
Tip. Klim op het dak van kathedraal van Milaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active