roxyreist.reismee.nl

Vote vote vote!!!

❗️belangrijk❗️ Door Agriviva, het Zwitserse reisbureau dat samen werkt met mijn reisbureau in Nederland, wordt er een fotowedstrijd georganiseerd met als hoofdprijs 200 franken. Iedere jongere of gastgezin dat dit jaar meedoet aan een Agriviva-werkvakantie mag een originele foto/foto’s insturen die gemaakt zijn tijdens de reis en het liefst op de boerderij. Vervolgens worden de ingestuurde foto’s gepost op het Instagram- en Facebookprofiel van Agriviva. De foto die aan het einde van het jaar (in november een keer) de meeste vind-ik-leuks heeft, op zowel Instagram als Facebook SAMEN, wint de hoofdprijs. Er zijn ook een tweede en een derde prijs van kleinere bedragen. Nu ben ik deze ochtend met een leuk ideetje gekomen en ik wil hier op mijn blog een voorproefje doen. Aan iedereen die dit ziet, zou jij willen stemmen voor de foto die jij het leukste/het beste vindt (compositie, realisme, humor, scherpte, etc). Je kunt stemmen door te reageren op de foto van jouw keuze. Zeg bijvoorbeeld heel eenvoudig: “Ik kies deze!”, of zet zelfs gewoon een smiley in de comments. De foto die hier uiteindelijk de meeste reacties krijgt, ga ik ook insturen naar Agriviva, aangezien die het publiek dan klaarblijkelijk het meeste bevalt… Ik dank jullie in ieder geval al heel erg van tevoren! Enneh, wel meedoen he! Ik kan je hulp goed gebruiken! ???

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active