roxyreist.reismee.nl

Een paar fotootjes van vandaag en gisteren ?

Gisteravond zijn we met het gastgezin en ik gaan uiteten in een Afrikaans restaurant in SchaRffhausen. ? (hehe) Dit was nog voor de verjaardag van mijn gastvrouw en we hebben samen heel erg gelachen, wat ik echt geweldig vond. Bovendien kwamen we thuis onder de mooiste sterrennacht met de meeste sterren die ik ooit heb gezien! Gisteravond was weer een geluksmomentje, en daarom plaats ik hieronder wat fotootjes van SchaRffhausen ? En dan nog iets (iemand) die ik gewoon móet laten zien aan jullie! Namelijk mijn kleine beste vriendje (sorry, niet vriendinnetje), mijn droomprinsje Mauw. ?? Mauw wordt met de dag liever, en hij vindt mij ook heel lief. Dat is het beste van mijn hele verblijf hier… ?

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active