roxyreist.reismee.nl

Rheinfall ?

Vandaag ben ik samen met mijn gastvrouw naar de Rheinfall, een van de grootste watervallen van Europa, geweest! Daar hebben we gewandeld, veel foto’s gemaakt, en zelf heb ik ook een rondvaart gemaakt op de Rijn. Het was erg indrukwekkend maar ook rustgevend om het water zo hard naar beneden te zien stromen, en de regenboog die daarbij ontstond zag er magisch uit! Nog een ander heel erg leuk detail vond ik dat zowel een koppel, een grote groep mensen in de boot, als een ander meisje mij vroegen om foto’s van ze te maken en mij daar dus genoeg voor vertrouwden! Dat vind ik een heel fijn idee

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active