roxyreist.reismee.nl

Nog een weekje!!

Hallo lieve iedereen die zich aangemeld heeft voor mijn mailinglijst!

Ten eerste zeg ik welkom bij mijn Zwitserse avontuurtje en wat leuk dat jullie mij willen volgen! Ik hoop dat jullie met veel plezier deze blog zullen lezen, ik heb er in ieder geval heel veel zin in om vanalles te gaan schrijven.

Morgen over een weekje vertrek ik vanaf de luchthaven in Düsseldorf naar Zürich, waar ik zal worden opgehaald door mijn gastgezin. Samen zullen we dan rijden naar Wildensbuch, een plaatsje in het noorden van Zwitserland, waar hun boerderij staat. Voor drie weken zal ik bij mijn gastgezin gaan wonen en werken: eigen producten inpakken en verkopen, oogsten, eieren rapen en helpen in huis!

Op het moment ben ik druk bezig met alle voorbereidingen, en ik ben al een heel eind op weg! Na nog een beetje mijn Duitsvaardigheden opschroeven, ben ik er helemaal klaar voor om deze leuke ervaring aan te gaan. Tot snel!

Reacties

Reacties

Roxy Hermans

Kunnen jullie smileys zien in deze blog? Ik eerst wel maar nu niet meer.. hmmmm

Aisha

Ik zie geen smileys!! :( Maar ik heb er heeeeeel veel zin in voor je lieve schat!!

Roxy Hermans

Okie! Dan weet ik dat ik met :)’s ga communiceren. Dan doen ze het helaas niet namelijk… dankjewel lieverd! Ikke ook <3

Ton

Ik zie ook geen smileys in je blog. Maar wel een heel grote smile op je gezicht! Veel voorplezier lief miepje. Je hebt vrijwel alles geregeld nu, super gedaan.

Roxy Hermans

<3 dankje lieve pap

Reggy

Ik zie ze dus helaas ook niet maar dat geeft niet want in gedachten zie ik jouw vrolijke lieve snoet! Heel erg veel plezier en vooral geniet ervan! Dikke kus en knuffel, mam.

Christa

Wat spannend allemaal, maar ook vooral erg leuk. Geniet ervan! Ook wij gaan je avonturen vanaf hier met je meebeleven. Xxx

Roxy Hermans

Dankjewel mam en Christa! Super lief <3

Marina

Hee lieve vriendin, ik kijk uit naar je verhalen! Ik zie net als iedereen de smiley's niet maar dat is niet erg, toch? Zolang ik je gezicht in gedachten voor me zie, weet ik dat het goed is. Rust de komende week nog lekker uit, maak je voorbereiding af en geniet van de voorpret. Het gaat vast een supermooie ervaring worden! In gedachten gaan we allemaal met je mee, dus je bent niet alleen! Dikke knuffel van ons x

Roxy Hermans

Awww super lief, Marina! Dankjewel <3 dikke knuffel terug!

Jac Hovens

Hoi Roxy,
Het aftellen is begonnen nog 6 dagen en dan gaat het avontuur beginnen.
Spannend en uitdagend. En wat nog belangrijker is dat er een nieuwe fase in je leven start. Super interessant.
Je gaat naar een prachtig land. Met wat vreemde inheemse talen.
Veel plezier en mooie tijd.

Jac H

Roxy Hermans

Super bedankt Jac!!! Ik ben heel erg benieuwd. Nu nog even druk oefenen met die vreemde talen hoor…

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active