roxyreist.reismee.nl

Spannend spannend :O

Hallo lieve iedereen,

Morgen is het dan zo ver. Om 9:40 vertrek ik met het vliegtuig vanuit Düsseldorf naar Zürich, en ik moet eerlijk toegeven: AAAAAA. Ik ga niet alleen voor het eerst alleen op reis, niet alleen voor het eerst alleen vliegen, maar ik stap überhaupt pas voor het eerst in een vliegtuig… best wel spannend dus. Als iemand tips heeft voor vliegen (of de weg vinden op het vliegveld of wat dan ook), zijn die altijd welkom.

Rond 10:55 zal ik arriveren in Zürich, waar ik hopelijk mijn bagage terugvind en mijn gastgezin ga ontmoeten! Ik ben heel erg benieuwd naar deze (volgens mij heel lieve) mensen, hun boerderij, en ook naar de lieve diertjes die daar allemaal wonen. Er blijken ook een hond en een kat aanwezig te zijn dus: dat wordt knuffelen! Misschien ga ik dat wel als eerste doen wanneer ik daar aankom…

Hoe dan ook, ik ga nog een laatste keer naar mijn Schweizerdeutsche (of Dutsche) podcast luisteren, en dan zie ik jullie snel weer! Doeidoei!

Liefs, Roxy

Reacties

Reacties

Aisha

AAAAAA!! Ik ben zo benieuwd om je verhalen te gaan lezen en je ervaringen te horen! Ik heb er heel veel zin in voor je en de volgende keer wil ik ook mee :D

Marina

Spannend is t zeker, maar het wordt vast ook heel erg leuk! Die vliegreis? Geen tips...(heb zelf ook nog nooit gevlogen)
Maar ik ga er vanuit dat alles duidelijk aangegeven is. En mocht het niet duidelijk zijn, dan zijn er vast mensen die je kunnen helpen. Durf te vragen!!!
Het is maar een dik uurtje vliegen, gaat je vast lukken!
Ik wens je ongelooflijk veel plezier in Zwitserland. Toi toi toi

Bauke

Wat tof! En superspannend!
Tip: vooral rustig blijven ;)
Op het vliegveld wijst het zich idd vanzelf en er lopen veel mensen rond dus gewoon iemand vragen.
Bij het opstijgen en dalen even kauwgum kauwen voor de druk op je oren. En voor je het weet ben je op de plaats van bestemming.
En ga vooral: genieten!!! ;)

Reggy

AAAAA, ik vind het net zo spannend :-)maar het gaat vast en zeker goed komen!
Heel veel plezier, geniet er maar lekker van! Enne...stuur maar veel foto's van alle lieve beestjes!

Roxy Hermans

Dankjulliewel allemaal, ik neem alle tips mee en de lieve berichtjes natuurlijk ook ?

Roxy Hermans

Ohh! Volgens mij doet de smiley het nu wel… klopt dat? ?????

Christa

Zo spannend! Hoe heet het plaatsje waar je precies naartoe gaat? Ik heb zelf familie wonen in de buurt van Basel en Luzern. Is een geweldig mooi land. Heel veel plezier, geniet ervan!

Ton

AAAAAAA!!!!

Roxy Hermans

(berichtje voor Christa) Ik ga naar Wildensbuch, dat is echt in het noorden van Kanton Zürich, dichtbij de grens met Duitsland. En jazeker, Zwitserland is een prachtig land! Wat leuk dat je daar ook familie hebt :)

Sandra

Ha lieve Roxy! Heel veel plezier in Zwitserland en met dat vliegen komt t zeker goed ?. You got this!

Roxy Hermans

Super lief! Dankjewel Sandra :)

Rob en Marloes

Goede vlucht en heel veel plezier, Roy.
Dat vliegen stelt niks voor ern filmpje en je bent er zou Lisa zeggen.

Jac en Toos

Hoi Roxy, we wensen je een goede vlucht en een goede reis. Heel spannend allemaal. Veel plezier de komende tijd.

Jessie

Ha Roxy,
Heel veel plezier in Zwitserland met al die leuke, lieve dieren!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active