roxyreist.reismee.nl

De kersjes op mijn Zwitserse taart 🍰

Hoi lieve lezers,

Vandaag is het zo ver. Om 17:55 vlieg ik vanuit Zürich Airport weer terug naar Düsseldorf, waar mijn lieve familie mij op zal halen! <3 Deze ochtend ben ik druk bezig met inpakken, laarzen poetsen, m’n kamer schoonmaken, en het schrijven van een laatste blog aan jullie. Met het middageten gaan we als afsluiter echte Zwitserse rösti eten, en om 14:35 neem ik de trein naar Zürich Airport. Mijn gastheer zal mij dan begeleiden en mij uitzwaaien wanneer ik door de douane ga!

Wat was het een mooie en onvergetelijke ervaring hier in Zwitserland. Eindelijk kon ik gaan reizen, zoals ik dat al heel lang wilde doen. Wat het nóg beter maakte is dat ik naast reizen iets voor een ander heb kunnen betekenen. Ik ben heel erg dankbaar voor alle herinneringen die ik hier heb gemaakt en ik voel als ik dit schrijf toch wel een klein traantje naar boven komen. Ik heb lieve mensen en diertjes ontmoet, prachtig landschap mogen zien, het lekkerste eten en drinken geproefd, leuke steden bezocht, indrukwekkende kunst bezichtigd, in de gezelligste caféetjes gezeten, een heleboel nieuwe werkervaring opgedaan, en met dat alles vooral ook veel geleerd! En het pure geluk, dat zat hem nog het meeste in de kleine momentjes: mist zien tussen de bergen, een slokje nemen van een verse chocolademelk, ‘s avonds een boek lezen met wat muesli in de gezellige woonkeuken, na m’n eerste supergoed bevallen solotripje dansen in m’n slaapkamer, de lieve lieve katjes aaien die ik heel erg ga missen, de slappe lach in het Afrikaanse restaurantje, en het kijken naar de mooiste sterrennacht die ik ooit heb gezien.

Ik wil jullie allemaal super erg bedanken voor het lezen van mijn verhalen. Ik hoop dat jullie het leuk gevonden hebben en dat jullie misschien wel stiekem een beetje hebben kunnen meegenieten. Zo ja, dan heb ik goed nieuws voor jullie! Als corona dit jaar een beetje vriendelijker is (en dat gaat ze zeker zijn!), ga ikhet hier namelijk zeker niet bij laten dit (school)jaar. Ik wil heel erg graag nog vaker op reis gaan. Zo heb ik in mijn hoofd eigenlijk al zo goed als een taalreis naar Frankrijk gepland in waarschijnlijk het voorjaar van 2023, en ga ik met man en macht sparen voor een reis naar Scandinavië. Zoals sommigen van jullie weten staat dat namelijk écht bovenaan mijn lijstje! Kijk er daarom maar niet van op als je een keer een treinrondreis naar en door Zweden voorbij ziet komen, of zoiets…

Wanneer ik weer thuis ben ga ik mijn volgende trip plannen. En als ik iets concreet heb vastgesteld, dan ga ik dat aan jullie schrijven. Meld je in ieder geval niet af voor mijn mailinglijst als je het leuk vindt om later dit jaar meer reisavonturen te lezen. Oh! En wanneer Agriviva mijn wedstrijdfoto’s gepost heeft op hun sociale media, ga ik de blog gebruiken om jullie massaal op te roepen om te LIKEN. Jullie zijn dus nog niet van mij af, hehehe…

Ik stuur jullie bij deze allemaal een heel dikke knuffel en nogmaals onwijs bedankt voor jullie interesse en voor jullie lieve comments. Tot hopelijk heel snel weer!

Liefs <3333

Roxy

Reacties

Reacties

Christa

Zo fijn dat je zulke mooie belevenissen hebt gehad. Ik heb je genoten van je verhalen.

Mariët

Ha Roxy, het was bijzonder leuk om je reisblogs steeds te lezen. Wat heb je grootse plannen voor de toekomst. Maar dat gaat je vast allemaal lukken. Ik wens jou een gezellige laatste dag en een goede thuisreis! Groetjes!

Reggy

❤️

Jac en Toos

Super dat het reisvirus in je geslopen is. Top dat je het zo goed bevallen is. En ja Scandinavië dat weet je van mij.
En zeker Zwitserland daar ga je nog wel een keertje naar terug. Daar is nog zoveel moois.

Goede vlucht

Ton

Ben heel trots op je! Erg fijn dat je eerste trip zo geslaagd is. Ik twijfel er niet aan dat er nog veel meer gaan volgen.
Tot straks, kan niet wachten...
Xpap

Marina

Hoewel het heel erg fijn was om je verhalen te lezen en je ervaringen te horen ben ik ook blij dat je vanavond weer even fijn in de armen van je geliefden zult zijn. Ook wel weer even fijn!
Ik ga me zeker niet afmelden. Kijk alweer uit naar je volgende ervaringen!
Goede veilige reis gewenst!

Sjaak en Erna

Bedankt voor al je mooie verhalen en foto’s ??. We hebben ervan genoten en we zijn benieuwd naar je volgende reis ??.

Roxy Hermans

Dankjulliewel voor de lieve reacties ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active