roxyreist.reismee.nl

AGRIVIVA HEEFT MIJN FOTO GEPOST!!!!

ATTENTIE ATTENTIE!

Zou iedereen die Instagram en/of Facebook heeft, naar de pagina van Agriviva willen gaan, en de laatste foto die zij gepost hebben willen liken/vind-ik-leuk’en? Dit is de foto die mijn gastgezin heeft ingestuurd, waar ik met mede-arbeiders achterop de tractor sta. Als het goed is weten jullie al van de wedstrijd af, maar voor wie dit nieuw is leg ik het graag even uit!

Agriviva organiseert ieder jaar een fotowedstrijd voor gastgezinnen en hun stagiaires zoals ik. Zij kunnen allemaal een of meerdere foto’s insturen die Agriviva vervolgens op hun Instagram- en Facebookpagina plaatst. De foto die aan het einde van het jaar de meeste likes/vind-ik-leuks (op Instagram en Facebook SAMEN) heeft gekregen, wint 200 Zwitserse franken. Er zijn ook een tweede en een derde prijs.

Op dit moment is dus de foto van mijn gastgezin en mij gepost, en daarom moet ik nu zoveel mogelijk likes zien te verzamelen. Naast zelf een like te geven, zou het ook lief zijn als jullie dit bericht door zouden willen geven aan anderen die jullie kennen, zodat ook zij een vind-ik-leukje achter kunnen laten. Alvast super dankjewel aan iedereen! :)))

Liefs,

Roxy

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active