roxyreist.reismee.nl

Eerst even Kerstmis!

Hoihoi daar en een goede avond,

Ik wil jullie graag even mededelen dat ik mijn Kopenhagen-tripje helaas toch nog even uit moet stellen, omdat het uiteindelijk beter uitkomt als ik er in het nieuwe jaar weer op uit ga in plaats van zo net voor de feestdagen. Dit betekent zeker niet dat ik het hele tripje ga annuleren, alleen dat ik nog even geduld moet hebben…

Voor nu ga ik me naast mijn twee baantjes focussen op het kopen van kerstcadeautjes en het maken van kerstkaartjes. Ik wil deze kerst heel graag iets moois doen voor een ander, dus verkoop ik zelfgeknutselde kerstkaartjes voor Amnesty International en Make A Wish NL. Op 25 december doneer ik 100% van het bedrag dat ik met mijn kaartjes heb opgehaald aan deze goede doelen. Als je meer over mijn actie wil weten of als je nog op zoek bent naar kaartjes voor de feestdagen, mag je mij altijd een berichtje sturen. En bovendien staat alles uitgebreid op m’n Instagram en Facebook. <3

Wanneer het duidelijk is wanneer ik nu dan wél naar Kopenhagen ga of in ieder geval wanneer er weer een trip concreet gepland staat, dan horen jullie weer van mij op deze blog! Dankjewel als je mijn verhaaltjes nog steeds leest, en alvast hele fijne feestdagen! :)

Liefs,

Roxy <3

Reacties

Reacties

Jac

Oei das jammer maar een wijs besluiten. Wel heb je wat om naar uit te zien het komend jaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active