roxyreist.reismee.nl

Tsjoek-tsjoek-tsjoek

Bonjour mes amours…

… vanuit de Thalys naar Parijs! Zoals sommigen van jullie weten wilde ik dit jaar heel graag een taalreis doen. In Frankrijk. En daar ga ik me komende week mee bezighouden, woohoo!!! Van aanstaande zondag tot en met de zaterdag daarop ben ik in Montpellier en volg ik Franse lessen op de talenschool Accent Français. Daaraan vooraf, van nu tot zondag dus, ga ik een lang weekendje soloreizen in Parijs. Dat wordt de tweede (of derde als je Disneyland meetelt) keer dat ik Parijs ga zien. Ik vind het een prachtige stad en ik heb zeker nog niet alles bewonderd wat ik er wil bewonderen. Daar heb ik de komende dagen dus de kans voor. En ik ga deze blog weer bijhouden, zodat jullie met me mee kunnen genieten.

Als m’n taalcursus is afgelopen, ga ik nog niet meteen naar huis. Ik heb namelijk een interrail ticket dat ik niet alleen voor deze trein naar Parijs ga gebruiken… Daarover later meer :D

voor nu: Au revoir, j’éspère que vous avez une bonne journée!

Liefs, Roxy

Reacties

Reacties

Cor

Ah, vous êtes une dame à grande vitesse! Veel plezier in Parijs en Montpellier. Hou in de gaten dat ze niet staken, dat is een beetje een dingetje in Frankrijk.

Roxy Hermans

@Cor, zal ik doen. Dankjewel! ?

Sjaak en Erna

Bonjour Roxy, een goeie reis en heel veel plezier in Parijs en Montpellier. Geniet van het mooie Frankrijk??????!

Jac Hovens

Super. Wat goed van jouw. Veel plezier en zeker na de eerste week. Ben benieuwd waar je daarna overal naar toegaat.

Toos

Hoi Roxy, veel plezier in Parijs!!! En een leerzame periode in Montpellier. Heel leuk om te doen. Groetjes???

Marina

En daar ga je weer, dappere dodo! Had je gisteren niet iets kunnen zeggen? Had ik je nog ff een afscheidsknuffel kunnen geven...
Moet je t nu doen met n virtuele!
Hopelijk heb je n superleuke tijd. Kijk je goed uit??
Ik kijk weer uit naar je verhalen!

Roxy Hermans

Dankjulliewel! ?

Roxy Hermans

Ik wilde nog niks verklappen gisteren @Marina… En ik zal goed uitkijken. Ik stuur je een virtuele knuffel terug!

Rob en Marloes

Veel plezier in Parijs, Roxy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active