roxyreist.reismee.nl

Montpellier was heel erg Nice…

Hoihoi lieve mensen!

Mijn tijd in Montpellier zit er helaas alweer op. Ik heb een hele leuke tijd gehad op de talenschool en een aantal super lieve mensen ontmoet. Ik heb genoten van de gezellige straten, de winkels en de restaurantjes met allemaal het lekkere eten, van het kletsen met mijn lieve gastvrouw, het op pad gaan met andere studenten, de mooie natuur en van het prachtige weer dat het iedere dag was.Gisteren heb ik nog deelgenomen aan een workshop crêpes maken… en de mijne was heel goed gelukt, lekker met nutella! Daarna ben ik met een groep étudiantes de stad in gegaan en hebben we gezellig gekletst in Jardin des Plantes. We hebben de middag afgesloten met een ijsje in de vorm van een roosje, versierd met een macaron (j’adore les macarons)! Het leukste van mijn dag waren de knuffels van mijn lieve medestudenten die ik heb mogen ontvangen toen we afscheid namen. Het was een goede afsluiting om weer aan een nieuw avontuurtje te beginnen.

Momenteel zit ik in een trein, op weg naar een nieuwe locatie. Vanavond slaap ik weer in een hostel, en jullie mogen raden waar… Ik geef één tip: in deze blog kun je het antwoord vinden!

Toudelou tout le monde, et a bientôt!

Bisous, Roxy

Reacties

Reacties

Ton

Even nadenken, waar zou je naartoe kunnen gaan... Crêpes-d'Azur?

Roxy Hermans

Ja pap

Bauke

Superleuk om jouw avonturen te lezen. Geen idee waar je nu naar toe gaat :) maar geniet van ieder moment! Veel plezier!

Roxy Hermans

@Bauke dankjewel! Ik geniet zeker van ieder moment, dat is belangrijk <3

Marina

Nice verhaal weer...?
Benieuwd naar je nieuwe verhaal uit Nice.
Knuffel van mij x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active